torsdag den 27. december 2012

Og så er der jo også..

Har lige sat mig til at læse i min Twilight bog. Egentlig hader jeg Twilight, men bøgerne får mig alligevel til at tænke på den lidt forbudte kærlighed mellem to forskellige mennesker. Sådan ville jeg fandme også have mit liv til at være. Men så skulle det nok nærmere være med Ian Somerhalder fra Vampire Diaries. Uff.. Men nææh nej, så kommer Nina Dobrev jo liiige og stjæler ham fra mig. For hun er jo så skide fucking lækker.. Misundelse er en grim ting, prøver jeg at sige til mig selv.. Måske jeg skulle begynde i fitness, spise brokolli salat og bruge en masse øko-cremer, for at få smuk hud og lækker krop? Hmm.. 
Ellers har jeg gjort hele huset rent i dag, danset som en gal foran vinduet, som fungerede som et spejl i mørket, set min nabo gå forbi og dø af grin over mig, tabt en halv liter juice over mig, vasket klistret gulv, og gået tur med hunden på isen UDEN at falde! *klapsalve* 
Ellers nyder jeg ferien, har lige færdiggjort min engelsk stil som egentlig først skal afleveres om en måned, kun for at få mere plads til at overskue terminsprøver om lidt. Hell fucking yeah! Or not...

2 kommentarer:

  1. Gud hvor er det morsomt! Det lyder fuldstændigt ligesom mig! haha, tror lige jeg tilføjer mig som fast læser! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, hvor sjovt! Jeg er glad for at du vil læse med ;)

      Slet