fredag den 4. januar 2013

Stinkede piller


F.U.C.K er røget på sådan nogle underlige vitaminpiller der stinker af lort.. Og det er som om stanken ikke kan gå væk, selvom tænderne bliver børstet syv en halv gang.. Når jeg træder ind i klassen, er det som om alle kan lugte det, som et stinkende vindstød der suser ind i rummet. Ad. Jeg har fuld forståelse for dem der ikke snakkede med mig i dag.

Og ikke nok med det - det var første dag siden ferien i dag. Hvorfor fanden skal man dog i skole, for at være der i én dag, og så weekend? Totalt underligt.. Føler mig krænket.. Ej, okay - dog ikke! Men der er terminsprøver her om snart, og spørg lige om jeg har lyst til det? Selvfølgelig er det da bare at springe ud i det.. Det kan også bare være lidt svært, når man er guds gave til dovnheden. Åhh.. Nu vil jeg sove.. SOV GODT! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar