søndag den 27. januar 2013

The ultimate sprunget-pære solution

Fedt. Min lorte pære er sprunget på mit værelse, hele huset sover, og tør nærmest ikke vække nogle. What can I do? Jo, den ultimative min-pærer-er-sprunget løsning er, at glo et par afsnit af Vampire Diaries i mørket, med kun min computerskærm lysende i fjæset på mig. Selvfølgelig kun for at glo lidt på Ian. Elsker ham bare. Og så kan jeg jo lades som om, at han er ligeså vild med mig! *forever alone* Jeg kan virkelig anbefale ALLE til at se det. Også dem der allerede ser det.. Se det igen!!! Hoho, nu begiver jeg mig hvert fald bare til, at studere Ian Somerhalders smukke ansigtstræk, så skal mine øjne nok lyse hele værelset op! Yes!
Ps: Var til den FEDESTE fest i går! JC lå og holdte om mig på et gulvtæppe, mens vi så de andre danse. Han mener selv at han ikke kan danse, så jeg måtte overgive mig og lægge mig ned til ham. Han har sikkert glemt det hele på mandag.. "Drink till she's cute" var drengenes motto. Hvor heldig kan man være?
PPS: JEG FIK FANDME TOLV I DANSK TERMINSPRØVE! Yess!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar